امیر حسیــــــــــــــــــــــــن
تـــــــــرانـــه تنــــــــــــهایی
تنهایی
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 16:17 :: نويسنده : ERFAN

این برنامه اصلا در شان امیر حسین نبود.....من سریای قبل گوگوش آکادمی رو اصلا حوصلم نمیشد نگاه کنم........امسال فقط به عشق این پسر که همه چی داشت از همه مهم تر هم صدا نگاه کردم.....خدایی صداش از خیلیا حداقل گوگوش که بهتر بود...اصلا برای خوندن ساخته شده بود.....یه جا توی آهنگ کمی با من مدارا کن که تن صداش میره بالا از خود مهستی هم قشنگ تر خوند من جیگرم حال اومد....حالا مهم نیست که حذف شد مهم اینه که از همه بهتر بود و اینو همه میدونن...
ارمیا و مجید وندا هم اگه اومدن بالا فقط به خاطر تعصبات بی جای همشهری بودنه...همه میدونیم که تهرانیا روی شهر و این چیزا تعصب ندارن...و همه هم فکر میکردن که خودش میاد بالا به خاطر همین بهش رای ندادن....امیدوارم زود تر آلبومش رو منتشر کنه و باز دوباره صدای دلنشینش رو بشنویم.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 50594
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1